duminică, 8 august 2010

Si ma rog ce ai vrea sa fac acum?
Nu am mai intereseaza, Nu imi mai pasa!
Gata!
Mi-a ajuns. Mi-am facut sperante atata timp ca acum sa imi dau seama ca trebuia sa renunt de mult, e un caz pierdut , nu merita. Dar eu nuu, eu Batman ,Batman!, eu trebuie sa ma incapatanez, trebuie sa sper ca poate o sa fie mai bine, poate ca o sa iasa soarele si pe strada mea. Poate ca exista si ceva bun si eu nu sper degeaba.
Ba da! Uite ca da!
Bat campii si ce e mai rau e ca tot eu am picat cu buza umflata. Eu si numai eu. Pentru ca e evident ca in tot timpul asta am alergat in doua parti diferite fara sa am habar si am crezut ca suntem pe acelasi drum. Si Nu e asa! Acum m-am lovit de un ditamai zidul in fata mea si abia acum m-am oprit sa privesc in jurul meu. Si am vazut. Mergeam pe doua drumuri diferite in timp ce cealalta peroana mergea inainte fara ca macar sa observe ca eu m-am oprit si habar nu am ce sa fac.
Ma rog. Asa imi trebuie. Altadata sa nu mai fiu asa de euforica si asa de fericita ca apoi sa ma lovesc de greu si sa raman socata gen:"mama ce e asta?:O". Macar daca merg incet o sa vad mai bine ce se intampla si nu o sa ma mai prefac ca nu am vazut nimic,nu,si poate asa nu ma aleg cu capul spart, si nu raman tampita cand o sa navaleasca peste mine vreo situatie din asta de cacat.
Si ce dracu am de visez drumuri? :| ( Vorba vine ca atata mai imi lipsea,sa le visez...:-j) .
Nu conteaza.
Faza e ca eu am tinut-o pe a mea, si credeam ca totul e super si vaaai ce ma distrez cand: tadadadadaaa! Ce crezi? NU e asa. Si acum imi dau seama ca am pierdut timpul degeaba. Nu stau sa intru in detalii despre ce. Dar... alta data sa imi fie invatare de minte sa raman la locul meu si sa nu mai cred ca oamenii sunt asa de buni si generosi cum par. NU sunt! Sunt doar cand vor ei. Si atat. M-am saturat. Adica pana mea. Ce am facut gresit? Am incercat sa fiu cat mai draguta si nu ca mi s-ar fi raspuns urat, ba chiar am fost luata in serios dar vad ca nu destul.
Si m-am saturat.
Mi-a ajuns.
Pa si la revedere!
PS: E blogul meu si scriu ce ma taie pe el.

Un comentariu: