marți, 10 august 2010

M-am plictisit. Grav. M-am saturat de caldura asta insuportabila care ma tine aproape toata ziua in casa. Nu ca as avea BANI ca sa ma plimb toata ziua peste tot unde as vrea. Pentru ca asa e. Ca sa te distrezi iti trebue bani. Stii cum e, totul in viata se plateste. Si cine zice ca poti sa te distrezi fara bani minte de rupe. Ma plictisesc si nu stiu ce sa mai fac, cum sa scap. Mereu aceleasi locuri, aceleasi terase, aceleasi zone , nu mai pot!
Mai ca as vrea sa inceapa scoala. Alta belea si asta. Poate dupa atata plictiseala o sa imi ajunga tot ce o sa descopar la scoala, buna sau rau, nu conteaza. Ca de, e liceu ce pana mea. Cand eram la scoala mai faceam si eu ceva, nu stiu, se mai intampla cate ceva. Acum zici ca au murit toti. Stau toti in casa ori pleaca pe nu stiu unde. Si ma apuca nervii.
Vreau o ploaie zdravana. Si vreau sa umblu pe strada in hanorac, cu castile in urechi si sa-mi bata vantul prin par.
Inainte, si verile parca erau altfel. Acum... Bine, verile MELE. Vorbesc pentru mine. Inainte eram: "Iee vine vara ,ce bine, ce o sa ma distrez!".Whoa yeah.Acum imi plang de mila. Asta e. Poate o sa vina si schimbarile. Si sunt sigura ca o sa fie multe de aici incolo, mai ales acum.
Ce stari am si eu.
Sper sa treaca cat mai curand senzatia asta de amorteala. Pe care nu ar trebui sa o am ca doar e VARA!
Vezi sa nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu