sâmbătă, 9 octombrie 2010

Urasc atunci cand oamenii se grabesc sa ma judece fara sa ma cunoasca si sa-mi puna etichete.
Pur si simplu ma scoate din sarite cand cineva se uita de sus la tine si nici dupa 1 minut dupa ce v-ati cunoscut(DACA v-ati cunoscu oficial) se gaseste sa te critice, sa iti spuna ce sa faci, cum sa faci, sa te traga de limba. OOOO DA! Cred ca din toaaaaateeee lucrurile de pe planeta asta ce nu suport mai mult e sa mi se puna MILIARDE de intrebari la care pur si simplu NU AM CHEF SA RASPUND! Nu am chef sa dau explicatii cuiva despre felul meu de a fi,de a ma comporta, de a reactiona sau mai stiu eu ce si punct!
Care-i faza?
Daca te intereseaza persoana mea cu adevarat fa-ti timp si ai rabdare sa ma cunosti frate!
Ma rog...
Nici eu nu mai stiu ce voiam sa zic...
Poate doar ca...
Vezi-ti frate de viata ta de cacat si las-o pe a mea, ca stiu sa ma descurc si fara sa te bagi si sa ma critici/corectezi/etichetezi/comentezi TU!
~
I wasn't put on this earth to please you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu