luni, 6 septembrie 2010

Mi-ai adus mai mult tristete decat fericire.
Mai multa deziuluzie decat speranta.
Mai multa nesiguranta decat incredere.
Mai multa suferinta decat consolare.
Nu ai fost niciodata acolo cand am avut nevoie de tine.
De o simpla incurajare din partea ta.
Te-am acceptat asa cum esti, crezand ca asta iti este firea.
Dar acum m-am convins ca nu esti asa, cel putin nu cu altii, ci doar cu mine.
Eu in schimb am incercat sa te inteleg, crezand ca o sa iasa ceva bun din asta.
Dar tu nu ma intelegi.
Si am incetat sa mai lupt.
Pentru ca numai fraierii lupta pentru cauze de mult pierdute.
Acum plec si te las in lumea ta, si chiar daca implori sa ma intorc inapoi, stii bine ca nu o voi mai face, pentru ca tot ce am simtit pentru tine odata s-a destramat complet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu