duminică, 5 septembrie 2010

Am o stare naspa de cateva zile.
Si ce e si mai naspa e ca acum imi dau si eu seama cui ii pasa, si sincera sa fiu nu sunt prea multi.
Si imi dau seama ca aveam doar impresia ca sunt prietena cu unele persoane sau pur si simplu asta era doar in capul meu. Ma rog,chestia e ca am ajuns la o colcluzie.
Si aia e ca Imi pasa prea mult.
Exact.
Imi pasa chiar mai mult decat e cazul.
Cine ma cunoaste cu adevarat stie ca ma atasez putin cam prea usor de anumite persoane cand nu ar fi cazul, si ca mereu am incercat sa fiu draguta pe cat pot cu toata lumea si sa ii ajut cand mi se permite blablabla. Nu ma laud, doar ca asta e adevarul. Nu cred ca mi-a cerut cineva vreodata ajutorul si eu i-am urlat in fata ca nu am chef de el/ea. Chiar daca nu am putut sa ajut cu mare lucru, macar am fost in stare sa ascult. Si dupa toate astea sa imi du seama ca m-am agitat degeaba. Si ca atunci cand am nevoie de cineva care sa ma asculte sau pur si simplu sa ma intrebe de sanatate, nu prea o facea nimeni.
Gen nu tu buna, nu tu ce faci si da-i inainte cu ale tale dar pe mine sa nu ma intrebi : "Bai, cum o mai duci, esti bine?" . Ca si cum eu nu as conta, sau problemele mele sunt nimic pe langa ale tale si eu trebuie sa te ascult, nu? Si eventual sa nu comentez nimic si chiar daca tu ai gresit tot eu sa fiu aia care isi cere prima scuze (prima si ultima chiar pentru ca tu nu iti ceri niciodata scuze si nici nu multumesti, asa-i?).
Mda.
Cam asa.
Rahat!
Si mi-a ajuns. Imi vine sa urlu poate asa ma aude si pe mine cineva. Dar bineiteles ca nu o sa zic nimic, pentru ca pur si simplu nu are rost.
Mai bine o las asa si imi vad de treaba si ma concentrez pe cine merita cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu