vineri, 4 iunie 2010

Destin?

Nu stiu ce mi-a venit dar zilele trecute vorbeam cu cineva despre chestii creepy : fantome , blesteme alea alea :)) si nu stiu cum din una in alta am ajuns la faza cu Destinul !
Nu pot sa inteleg chestia asta . Adica … ce vrea sa insemne destinul ? Ce e destinul asta si cu ce se mananca ? Poate vrea sa insemne faptul ca omul , din momentul din care s-a nascut si pana in momentul in care va muri , are viata deja … planificata ( si cand spun planificata spun minut cu minut si secunda cu secunda ) .
Pai uite ca eu nu cred asta . Adica bine , bine , cred in chestia ca fiecare din noi e aici cu un scop si dintr-un anumit motiv dar nici chiar asa . Atunci cum ar ramane cu amprenta pe care ne-o punem asupra vietii , cum ramane cu alegerile noastre si modul nostru de viata ? Pai astea nu prea ar mai fi . Am fi aici … degeaba ... doar asa … ca sa fim ! Am semana toti cu niste roboti care vin si pleaca , si nu ar mai exista diversitatea , si nici faptul ca poti fi rau sau bun si nici sansa de a te indrepta .
Cu astea cum ramane ?
Ma gandeam ca destinul asta e doar o “ preluare “ gresita si ca inseamna nevoia omului de a fi in siguranta , de a sti clar ceva , de a da vina pe ceva !
Si ma mai gandeam ca acest destin ti-l faci singur . Adica poate iti este dat sa ajungi cel mai mare scriitor , doctor , sau ... altceva de pe planeta … ; dar daca se intampla odata sa iti vina gargaunii la cap si sa te imbeti pana nu mai stii de tine si apoi de beat ce esti sa te urci la volan si apoi sa se intample ce e mai rau ? Atunci ce faci ? Asta e tot destinul ? Nu prea cred . Asta ti-o faci singur . Pentru ca TU ai ales asta . Adica pana mea ... Cine te-a pus ?
Asta nu e decat un exemplu ca doar nu toata lumea se imbata si conduce /:) … dar o iau asa ca pe un fapt divers pentru faptul ca nu exista destin ci doar alegeri .
Alegerile tu singur le faci si apoi le suporti . Ca altfel daca ar exista nenea Destinu’ asta nu ne-am mai pune intrebarea : “ Ce ar fi fost daca ?” . Si ma gandesc ca nu ar mai exista nici surprizele … in concluzie tot ce e palpitant si am fi toti niste plictisiti .
Inca o data spun ca nu stiu ce mi-a venit , incercam poate sa inteleg ce inseamna toate superstitiile astea .
Curiozitatea asta e de vina :)) .
P.S. : Nu cred ca ar mai exista nici curiozitatea daca ar fi vorba de un Destin ! ;) :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu