miercuri, 16 iunie 2010

Baaaai... nu-mi vine sa cred. Ma uitam pe youtube si nu stiu cum am dat de desenele mele preferate din copilarie. Ahhh ce vremuuuri. Nu stiu parca atunci si desenele erau mai frumoase. Imi amintesc ca stateam lipita de televizor si ma uitam intruna de dimineata pana seara numai la desene. Si nu-mi mai trebuia nimic. Si evident ca disperam pe toata lumea. Ma rog, eu si acum disper pe toata lumea dar... nu conteaza.
Acum stau si ma uit pe posturile astea si mi se face mila de copiii din ziua de azi. Pe bune. Numai batai vad. Parca ziceau ca le interzic pe astea cu batai . Dar ma rog asta e alta poveste.
Am dat de desenele astea. Deci am ras cu lacrimi cand le-am vazut si cred ca e a mia oara cand ma uit la ele. Mai erau si altele dar astea imi plac cel mai mult si nu ma apuc sa le insir pe restul aici. Just take a look. :)

Un comentariu: