luni, 10 mai 2010

The Very Beginning .


Eu sunt eu si nu pretind altceva .
Sunt o persoana ca oricare alta : cu trairi , experiente , sentimente pe care oricine le intalneste de-a lungul timpului fie ca vrea sau nu , incercand sa descifreze cate putin din misterele infinite ale vietii.
Ei bine , data fiind aceasta perioada a vietii , adolescenta , in care sentimentele si modul de a gandi o iau razna in incercarea de a ne gasi pe noi insine , cand ni se pare ca nimic nu mai e la fel , trairile devin din ce in ce mai intense si incepem sa simtim ce e cu adevarat viata , prietenia si chiar dragostea . In perioada in care avem impresia ca totul merge inainte iar noi stationam cand defapt este exact opusul iar noi mergem inainte , nu mai suntem niste simpli copii ci persoane cu propriile pareri , idei , principii si gusturi in materie de orice , tinzand permanent spre aflarea raspunsurilor.
Pot spune ca prin aceste experiente trec si eu traindu-le mai mult sau mai putin intens incercand sa-mi gasesc locul . De aceea am hotarat sa creez acest blog , pentru a-mi impartasi gandurile cu diferite persoane ce poate stiu deja despre ce vorbesc.
Eu sunt de parere ca fiecare om este unic in felul lui si nu trebuie sa incerce sa se schimbe doar pentru ca asa ne dicteaza societatea de astazi.
Respect oamenii visatori carora nu le e frica sa incalce cateva reguli pentru a-si indeplini visul deoarece cred cu tarie in el , oamenii care au tupeul sa-si recunoasca defectele si sa le accepte , tupeu ce le lipseste multora in ziua de azi , si oamenii care , atunci cand traiesc un sentiment nu il ascund fata de lume.
Lumea nu trebuie luata in seama mai mult decat trebuie deoarece daca ea nu crede ca poate face un lucru iti va spune ca nici tu nu poti . Crede in tine mai mult decat in oricine . Luati fiecare clipa asa cum este deoarece aceasta e un dar si nu un drept . Viata e frumoasa asa cum este , cu toate problemele ei .
Bucurati-va de aceste perioade .

Un comentariu: