duminică, 30 mai 2010

My Dear Friend .



Am sa incerc sa scriu aici in cateva randuri despre buna si draga mea prietena , Ruxi . :)
Nu stiu daca o sa reusesc sa-i multumesc pentru cei 8 ani de prietenie stransa si sincera , desi nu cred ca pot exprima prin cuvintele potrivite acei 8 ani .
Pai pe " USI " o cunosc din clasa I si inca de atunci ne-am imprietenit , de cand eram niste copii mici si nevinovati . Tin minte cand mergeam la ea si ne jucam cu papusile si ne proasteam cu ochelarii bunicii ei si radeam pana nu mai puteam si apoi venea bunica ei se ne prindea . :)) Sau cand ne strambam si faceam ca toate alea pe strada si se uita lumea la noi ca la avioane dar noua nu ne pasa , radeam incontinuu .
Apoi am mai crescut dar noi am ramas la fel , prietene nedespartite , ne povestim totul , radem mereu ( nu cred ca poti sa stai langa Ruxi fara sa te apuce o criza de ras de vreo 10 minute , cel putin eu , pentru ca ne intelegem una alteia glumele tampite si RADEM FRATE! NE DOARE IN BASCA! :)) ) . Ce e drept ne mai si certam dar ne impacam repede , suntem sincere una cu cealalta , ne intelegem , ne ajutam si ne acceptam asa cum suntem . :) Eu cred ca nu exista pe lumea asta o prietnie adevarata fara certuri , deoarece cred ca prietenii falsi nu se cearta deoarece nu se cunoc atat de bine incat sa stie cum sa-ti spuna ce nu-i convine in comportamentul tau .
Whatever .
USI!
Pai ne petrecem mai tot timpul impreuna , la scoala , pe afara si peste tot ! :))
Randurile astea repreznta doar putin din ceea ce cred eu despre tine si prin ele am vrut sa iti multumesc pentru ceea ce ai facut tu pentru mine ! :*
Cand ceilalti plecau , tu ramaneai cu mine si incercai sa ma faci sa ma simt mai bine . >:D<
Si iti multumesc ! >:D<
Sa stii ca te iubesc mult desi nu ti-o spun intotdeauna si te consider prietena mea cea mai buna pe care pot conta mereu , tu esti prietena pe care stiu ca o pot suna la ora 1 noaptea sa-ti spun ca ma simt aiurea si stiu ca nu o sa-mi ichizi telefonul in fata ! :))
Te iubesc mult si fii sigura ca o sa ramanem prietene 1000000 de ani de acum incolo ! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu