marți, 25 mai 2010

Music .


Mda pai ma uitam pe blogul unui prieten si m-a lovit inspiratia sa scriu ceva despre muzica . :)
Nu o sa incep cu generalitati sau alte chestii ci o sa incerc sa spun ce ineamna muzica pentru mine . :)
Muzica , pentru mine , inseamna o arta , un mod original prin care te poti exprima liber . Mi-o imaginez ca pe o magie care te cuprinde , iar dupa ce inveti sa o asculti si mai ales sa o simti , devii dependent de ea si iti patrunde adanc in simturi , fiind mereu acolo , mereu prezenta , in fiecare secunda , impletindu-se astfel cu fiecare traire sau sentiment : uneori cantandu-ti fericirea , alteori plangand cu tine , alteori facandu-te doar sa te relaxezi si sa te simti mai bine sau doar facandu-te sa iti amintesti clipele apuse .
Pentru mine muzica este totul si cred ca si pentru toti ceilalti - adica sa fim seriosi cui nu-i place ? ( indiferent de gen ) . Este ca un element vital al vietii , la fel ca apa , aerul , focul si pamantul , fara de care oamenii nu ar supravietui . Are o istorie atat de larga , exista de o vesnicie si aduce cu ea povestile unor vieti , unor oameni , deoarece prin muzica , la fel ca si prin amintiri , poti trai vesnic .
Asta e muzica in viziunea mea - Viata . :)
Poate suna superficial , dar nu este deloc asa .
Eu cred ca oamenii inca nu au invatat sa se uite in jurul lor , doar sa priveasca si sa vada ce putem face prin muzica . Ea poate uni oamenii indiferent ce tara de unde provin , de religia , de limba sau de culoarea pielii . Si multe dintre aceste exemple sunt prezente in ziua de azi .
Poate am dat din una in alta dar am spus ce cred . :)
Si asta o sa spun mereeeeuuu!
P.S. : Daca vede diriga ce am scris aici o sa devina fanul meu numarul unu . :))
SI FARA MODESTIE! :))

Un comentariu:

  1. Da... îmi place ce ai scris... e un fel de introducere la ce am scris eu:)):x... O să te idolatrizeze Diriga:))

    RăspundețiȘtergere