sâmbătă, 22 mai 2010

Ce face plictiseala din om .

Din plictiseala incepusem sa caut un post TV cu care sa imi mai ard si eu timpul degeaba . Si pe toate posturile - dar toate frate - gaseam numai politica si dezbateri pe teme gen : " Uitati in ce rahat e Romania ! " . Nu ca nu stiam deja lucrul asta ... daaar mi-am dat seama ca desi suntem in situatia asta - surpriza ! - Nimeni nu face nimic . Nici nu puteam sa ma astept la altceva .
La un moment dat un nene incepuse sa vorbeasca despre o viitoare Revolutie si de faptul ca o sa ajungem sa ne scoatem ochii unii altora pentru nimic sau in cel mai ... bun caz ... cred ... o sa plecam cu totii din tara . :)
Ma rog ... nu sunt foarte pasionata de politica doar ca mi-am dat seama in ce hal am ajuns si ca acesta nu este decat inceputul . Realizez incetul cu incetul deoarece simt toate aceste lucruri pe propria mea piele si nu mi convine deloc . Si ce ma enerveaza cel mai tare e ca nimanui nu-i pasa . Pacat .
" Conducatorii " aia cred ca sunt pusi degeaba sau doar ca sa ne fure pe fata , observ .
Si in loc de titlul de mai sus ar trebui pus unul care sa sune cam asa : " Romania e o tara frumoasa , dar pacat ca e locuita ! " :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu